ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЕКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ВИВЧЕННІ МЕТОДОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ
DOI:
https://doi.org/10.33407/itlt.v45i1.1152Ключові слова:
інженерна освіта, проектно-орієнтоване навчання, автоматизовані системи управління проектами, MS ProjectАнотація
Розглянуто особливості світового досвіду з упровадження проектно-орієнтованих підходів до навчання студентів інженерних спеціальностей. Проаналізовано можливі роль і місце проектів у навчальній діяльності. Представлено методику організації проектної діяльності студентів інженерної спеціальності під час вивчення методології управління проектами і комп’ютерних систем управління проектами. Детально описано вимоги до документального оформлення і фактичного наповнення студентських проектів. Сформульовано вимоги до автоматизованих систем управління проектами, виконаними засобами Microsoft Project, у частині реалізації календарного і ресурсного планування.Завантаження
Посилання
Walther J. Engineering Competence? An Interpretive Investigation of Engineering Students' Profession Formation / J. Walther, N. Kellam, N. Sochacka, D. Radcliffe // Journal of Engineering Education. — 2011. — V. 100, No. 4. — P. 703–740.
Dym Clive L. Engineering Design Thinking, Teaching, and Learning / Clive L. Dym, Alice M. Agogino, Ozgur Eris, Daniel D. Frey, Larry J. Leifer // Journal of Engineering Education. — 2005. — №. 94. — Р. 103–120.
Mann L. M. Using a tailored systems engineering process within capstone design projects to develop program outcomes in students. / L. M. Mann and D.F. Radcliffe // In: R H Davis, 33rd Annual Frontiers in Education, Colorado, USA, 5-8 November 2003.
King R. Engineers for the Future: addressing the supply and quality of Australian engineering graduates for the 21st century [Електронний ресурс] / R. King // Australian Council of Engineering Deans. — 2008. — Режим доступу : http://www.engineersaustralia.org.au/sites/default/files/shado/ACED/Engineers %20for%20the%20Future.pdf.
Lattuca L. R. Engineering Change. A Study of the Impact of EC2000 [Електронний ресурс] Special Report of Accredetation Board for Engineering and Technology (ABET). / L. R. Lattuca, P. T. Terenzini, J. F. Volkwein // ABET — 2006. — Режим доступу : http://www.abet.org/uploadedFiles/Publications/Special_Reports/EngineeringChange-executive-summary.pdf.
The CDIO Syllabus v2.0. An Updated Statement of Goals for Engineering Education [Електронний ресурс]. Proceedings of the 7th International CDIO Conference, Technical University of Denmark, Copenhagen (20 June – 23 June). — 2011. — Режим доступу : http://www.cdio.org.
Fenollera M. Learning assessment based on active training methods for competence in education using engineering projects [Електронний ресурс]: Third International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE'2011): Aligning Engineering Education with Engineering Chalenges / M. Fenollera, P. Pazos, I. Goicoechea // Proceedings. — 2011. — Режим доступу : http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2011/PAEE2011proceedings.pdf. P. 167–174.
Сайт Ольборгського університету [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.studyguide.aau.dk/aalborg-pbl-model/problem-based-project-work-aalborg-university.
Kjersdam, F. The Aalborg Experiment: Project Innovation in University Education / F. Kjersdam, S. Enemark // Aalborg, Denmark: Aalborg University Press, — 1994. — Режим доступу : http://virtual.cvut.cz/popbl/aalborg.pdf.
Батенко Л. П. Управління проектами : навчальний посібник / Батенко Л. П., Завгородніх О. А., Ліщинська В. В. — К.: КНЕУ, 2003. — 231 с.
REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED)
Walther J. Engineering Competence? An Interpretive Investigation of Engineering Students' Profession Formation / J. Walther, N. Kellam, N. Sochacka, D. Radcliffe // Journal of Engineering Education. — 2011. — V. 100, No. 4. — P. 703–740. (in English)
Dym Clive L. Engineering Design Thinking, Teaching, and Learning / Clive L. Dym, Alice M. Agogino, Ozgur Eris, Daniel D. Frey, Larry J. Leifer // Journal of Engineering Education. — 2005. — №. 94. — Р. 103–120. (in English)
Mann L. M. Using a tailored systems engineering process within capstone design projects to develop program outcomes in students. / L. M. Mann and D.F. Radcliffe // In: R H Davis, 33rd Annual Frontiers in Education, Colorado, USA, 5-8 November 2003. (in English)
King R. Engineers for the Future: addressing the supply and quality of Australian engineering graduates for the 21st century [online]: / R. King // Australian Council of Engineering Deans. – 2008. — Available from : http://www.engineersaustralia.org.au/sites/default/files/shado/ACED/Engineers %20for%20the%20Future.pdf. (in English)
Lattuca L. R. Engineering Change. A Study of the Impact of EC2000 [online]: Special Report of Accredetation Board for Engineering and Technology (ABET). / L. R. Lattuca, P. T. Terenzini, J. F. Volkwein // ABET – 2006. — Available from : http://www.abet.org/uploadedFiles/Publications/Special_Reports/EngineeringChange-executive-summary.pdf. (in English)
The CDIO Syllabus v2.0. An Updated Statement of Goals for Engineering Education [online]: Proceedings of the 7th International CDIO Conference, Technical University of Denmark, Copenhagen (20 June – 23 June). — 2011. — Available from : http://www.cdio.org. (in English)
Fenollera M. Learning assessment based on active training methods for competence in education using engineering projects. [online]: Third International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE'2011): Aligning Engineering Education with Engineering Chalenges. / M. Fenollera, P. Pazos, I. Goicoechea // Proceedings. — 2011. — Available from : http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2011/PAEE2011proceedings.pdf. — P. 167-174. (in English)
Site of Aalborg University [online]. — Режим доступу : http://www.studyguide.aau.dk/aalborg-pbl-model/problem-based-project-work-aalborg-university.
Kjersdam, F. The Aalborg Experiment: Project Innovation in University Education / F. Kjersdam, S. Enemark // Aalborg, Denmark: Aalborg University Press. — 1994. — Available from : http://virtual.cvut.cz/popbl/aalborg.pdf. (in English)
Batenko L.P. Project Management: Tutorial / Batenko L.P., Zavgorodnich O.A., Lishchynska V.V. — K.: KNEU, 2003. — 231 c. (in Ukrainian).

##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.