COMPUTER ORIENTED FACILITIES OF TEACHING AND INFORMATIVE COMPETENCE

  • Olga M. Naumenko Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAPS of Ukraine, Kyiv
Keywords: computer, teaching facilities, competence

Abstract

In the article it is considered the history of views to the tasks of education, estimations of its effectiveness from the point of view of forming of basic vitally important competences. Opinions to the problem in different countries, international organizations, corresponding experience of the Ukrainian system of education are described. The necessity of forming of informative competence of future teacher is reasonable in the conditions of application of the computer oriented facilities of teaching at the study of naturally scientific cycle subjects in pedagogical colleges. Prognosis estimations concerning the development of methods of application of computer oriented facilities of teaching are presented.

Author Biography

Olga M. Naumenko, Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAPS of Ukraine, Kyiv
младший научный сотрудник

References

Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія. – К.: Атіка, 2009. – 684 с.

Жалдак М. І. Комп’ютерно орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики: Посібник для вчителів / Жалдак М. І., Лапінський В. В., Шут М. І. // К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2004. – 182 с.

Жук Ю. О. Характерні особливості поведінки у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі // Комп’ютерно орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць / Редкол. – К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Випуск 4. – 2001.

Жук Ю. О., Соколюк О. М. Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт. [Електронний ресурс] / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк // Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання. – 2001. – Вип. 1. – Режим доступу: www.ime.edu-ua.net/em1/emg.html.

Морзе Н. В., Дементієвська Н. П. Комп’ютерні технології для розвитку учнів та вчителів. [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, Н. П. Дементієвська // Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання. – 2001. – Вип. 1. – Режим доступу: www.ime.edu-ua.net/em1/emg.html.

Науменко О. М., Науменко Г. Г. Передумови впровадження комп’ютерно орієнтованих засобів навчання в навчальний процес педагогічного коледжу. [Електронний ресурс] / О. М. Науменко, Г. Г. Науменко // Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання. — 2008. — Вип. 2. — Режим доступу: www.ime.edu-ua.net/em6/emg.html.

Науменко О. М. Особливості інтеграції комп’ютерно орієнтованих засобів навчання в процес підготовки вчителя у педагогічному коледжі. [Електронний ресурс] / О. М. Науменко // Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання. – 2009. – Вип. 3. – Режим доступу: www.ime.edu-ua.net/em11/emg.html.

Стратегії реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики / Під заг. ред. В. Андрущенка; Розроблено за підтримки Програми розвитку ООН, Міжнародного фонду «Відродження», Ін-ту відкритого суспільства (Будапешт) – К.: КІС.

Section
Learning tools in modern pedagogical systems