РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИКОРДОННИКІВ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
DOI:
https://doi.org/10.33407/itlt.v71i3.2749Ключові слова:
підготовка фахівців з охорони кордону, дистанційне навчання, освітні веб-платформи, країни Європейського СоюзуАнотація
У статті проаналізовано розвиток дистанційного навчання (ДН) у рамках підготовки фахівців з охорони кордону в країнах Європейського Союзу (ЄС). Ґрунтовно розкрито теоретичні та практичні аспекти, сучасний стан та особливості розвитку ДН у прикордонних відомствах країн ЄС. Особливу увагу було приділено можливостям навчальних веб-платформ, які широко використовуються в навчанні персоналу прикордонних відомств, а саме: веб-платформі Virtual Aula Агентства FRONTEX; e-Net веб-платформі CEPOL; веб-платформі CGFTP; навчальній платформі ILIAS Місії ЄС EUBAM; веб-платформі Connect & Learn UNHCR; програмам електронного навчання UNODC. Автори також провели порівняльний аналіз курсів ДН освітніх веб-платформ із прикордонною тематикою в країнах ЄС і довели, що веб-платформа з найбільшою кількістю курсів, орієнтованих на підготовку фахівців з охорони кордону - це віртуальна платформа Virtual Aula Агентства FRONTEX. Пропозиції щодо розвитку ДН та перспективні напрями, засновані на досвіді, отриманому під час впровадження ДН у систему підготовки фахівців з охорони кордону і підтверджені результатами опитування, наведені у висновках до статті з метою сприяння вдосконаленню роботи системи ДН прикордонних відомств. Перспективи розвитку системи ДН фахівців з охорони кордону складаються з п'яти ключових факторів: узгодження всіх навчальних курсів ДН відповідно до Галузевої рамки кваліфікацій та Уніфікованих програм підготовки в галузі охорони кордону: уніфікація навичок та знань європейських фахівців з охорони кордону; посилення використання можливостей мережі Інтернет та соціальних мереж; впровадження спільних навчальних веб-платформ; організація спеціалізованої підготовки фахівців з використання та управління ДН; і п'ятий фактор - розробка спільних освітніх інструментів та програм електронного навчання.Завантаження
Посилання
A. Sarkar, Vocational education and training through open & distance learning mode: Prospects and challenges. International Journal of Applied Research, 1 (13), 592-594. 2015. (in English)
P. Andriyanov, Use of modern educational technologies in the field of military education. Distance learning – problems and decisions. Border Security and Management, 1(6), 7-14. 2016. doi 10.17770/bsm.v1i6.1696 (in English)
M. Spridzāns, and J. Pavlovičs, Perspectives on Developing E-Learning at the State Border Guard College of the Republic of Latvia. Border Security and Management, 1(6), 112-122. 2016. doi 10.17770/bsm.v1i6.1707. (in English)
G. Stevens, Distance learning for technical and vocational education in Sub-Sahara Africa: challenges and opportunities. Washington, DC: World Bank. 2001. [online]. Available: http://documents.worldbank.org/curated/en/107121468201609489/Distance-learning-for-technical-and-vocational-education-in-Sub-Sahara-Africa-challenges-and-opportunities. (in English)
A. Balendr, O. Komarnytska, I. Bloshchynskyi, O. Didenko, Information and communication technologies in foreign languages training of the border guards in the European Union Countries. Information Technologies and Learning Tools, 67(5), 56-71. 2018. (in Ukrainian)
A. Balendr, Designing Professionally Oriented Training Courses for Border Guards in Accordance with the Sectoral Qualifications Framework based on the Virtual Aula Platform. Information Technologies and Learning Tools, 63(1), 68-80. 2018. (in Ukrainian)
I. Bloshchynskyi, Enhancement of Cadets’ Practical Training at the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi. Science and Education, (4), 5-10. 2017. (in English)
FRONTEX Training Needs Assessment 2016 Report. Warsaw. 2016. [online]. Available: https://frontex.europa.eu/assets/Publications/Training/Training_Needs_Assesment_2016_report.pdf. (in English)
European Union Agency for Law Enforcement Training [CEPOL]. Education and Training. 2018. [online]. Available: https://www.cepol.europa.eu/education-training. (in English)
European Coast Guard Functions Training Network [ECGFTN]. Coast Guard Functions Training Portal. 2018. [online]. Available: http://ecgff-trainingportal.eu/pages/49-coast-guard-functions-training-portal. (in English)
Global Learning at UNHCR – ICELW. UNHCR Global Learning Centre (GLC) Division of Human Resources Management UNHCR HQs Global Service Centre (GSC) [PowerPoint presentation]. 2011. [online]. Available: https://www.icelw.org/proceedings/2011/Slides/Ralston.ppt. (in English)
. Newsletter on the UNODC Global eLearning Programme (GLOU61). Annual Newsletter, (5). 2015. [online]. Available: https://www.unodc.org/documents/elearning/2016.03.01_NewsLetter-Annual-2015.pdf. (in English)

##submission.downloads##
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.