РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИКОРДОННИКІВ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Автор(и)

  • Andrii V. Balendr Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький http://orcid.org/0000-0003-4610-2830
  • Vasyl O. Korolov Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький http://orcid.org/0000-0002-8342-7557
  • Oleksandr V. Adamchuk Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький http://orcid.org/0000-0003-0280-6334
  • Anatolii V. Iakymchuk Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький http://orcid.org/0000-0002-2729-8201
  • Serhii V. Sinkevych Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький http://orcid.org/0000-0001-5838-2177
  • Ihor H. Bloshchynskyi Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький http://orcid.org/0000-0003-1925-9621

DOI:

https://doi.org/10.33407/itlt.v71i3.2749

Ключові слова:

підготовка фахівців з охорони кордону, дистанційне навчання, освітні веб-платформи, країни Європейського Союзу

Анотація

У статті проаналізовано розвиток дистанційного навчання (ДН) у рамках підготовки фахівців з охорони кордону в країнах Європейського Союзу (ЄС). Ґрунтовно розкрито теоретичні та практичні аспекти, сучасний стан та особливості розвитку ДН у прикордонних відомствах країн ЄС. Особливу увагу було приділено можливостям навчальних веб-платформ, які широко використовуються в навчанні персоналу прикордонних відомств, а саме: веб-платформі Virtual Aula Агентства FRONTEX; e-Net веб-платформі CEPOL; веб-платформі CGFTP; навчальній платформі ILIAS Місії ЄС EUBAM; веб-платформі Connect & Learn UNHCR; програмам електронного навчання UNODC. Автори також провели порівняльний аналіз курсів ДН освітніх веб-платформ із прикордонною тематикою в країнах ЄС і довели, що веб-платформа з найбільшою кількістю курсів, орієнтованих на підготовку фахівців з охорони кордону - це віртуальна платформа Virtual Aula Агентства FRONTEX. Пропозиції щодо розвитку ДН та перспективні напрями, засновані на досвіді, отриманому під час впровадження ДН у систему підготовки фахівців з охорони кордону і підтверджені результатами опитування, наведені у висновках до статті з метою сприяння вдосконаленню роботи системи ДН прикордонних відомств. Перспективи розвитку системи ДН фахівців з охорони кордону складаються з п'яти ключових факторів: узгодження всіх навчальних курсів ДН відповідно до Галузевої рамки кваліфікацій та Уніфікованих програм підготовки в галузі охорони кордону: уніфікація навичок та знань європейських фахівців з охорони кордону; посилення використання можливостей мережі Інтернет та соціальних мереж; впровадження спільних навчальних веб-платформ; організація спеціалізованої підготовки фахівців з використання та управління ДН; і п'ятий фактор - розробка спільних освітніх інструментів та програм електронного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Andrii V. Balendr, Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови факультету іноземних мов та гуманітарних дисциплін

Vasyl O. Korolov, Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький

кандидат юридичних наук, доцент кафедри спеціальних дисциплін

Oleksandr V. Adamchuk, Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький

кандидат психологічних наук, начальник факультету охорони та захисту державного кордону

Anatolii V. Iakymchuk, Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький

кандидат психологічних наук, викладач кафедри тактики прикордонної служби

Serhii V. Sinkevych, Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри загальновійськових дисциплін

Ihor H. Bloshchynskyi, Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, м. Хмельницький

доктор педагогічних наук, професор, начальник кафедри перекладу факультету іноземних мов та гуманітарних дисциплін

Посилання

A. Sarkar, Vocational education and training through open & distance learning mode: Prospects and challenges. International Journal of Applied Research, 1 (13), 592-594. 2015. (in English)

P. Andriyanov, Use of modern educational technologies in the field of military education. Distance learning – problems and decisions. Border Security and Management, 1(6), 7-14. 2016. doi 10.17770/bsm.v1i6.1696 (in English)

M. Spridzāns, and J. Pavlovičs, Perspectives on Developing E-Learning at the State Border Guard College of the Republic of Latvia. Border Security and Management, 1(6), 112-122. 2016. doi 10.17770/bsm.v1i6.1707. (in English)

G. Stevens, Distance learning for technical and vocational education in Sub-Sahara Africa: challenges and opportunities. Washington, DC: World Bank. 2001. [online]. Available: http://documents.worldbank.org/curated/en/107121468201609489/Distance-learning-for-technical-and-vocational-education-in-Sub-Sahara-Africa-challenges-and-opportunities. (in English)

A. Balendr, O. Komarnytska, I. Bloshchynskyi, O. Didenko, Information and communication technologies in foreign languages training of the border guards in the European Union Countries. Information Technologies and Learning Tools, 67(5), 56-71. 2018. (in Ukrainian)

A. Balendr, Designing Professionally Oriented Training Courses for Border Guards in Accordance with the Sectoral Qualifications Framework based on the Virtual Aula Platform. Information Technologies and Learning Tools, 63(1), 68-80. 2018. (in Ukrainian)

I. Bloshchynskyi, Enhancement of Cadets’ Practical Training at the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi. Science and Education, (4), 5-10. 2017. (in English)

FRONTEX Training Needs Assessment 2016 Report. Warsaw. 2016. [online]. Available: https://frontex.europa.eu/assets/Publications/Training/Training_Needs_Assesment_2016_report.pdf. (in English)

European Union Agency for Law Enforcement Training [CEPOL]. Education and Training. 2018. [online]. Available: https://www.cepol.europa.eu/education-training. (in English)

European Coast Guard Functions Training Network [ECGFTN]. Coast Guard Functions Training Portal. 2018. [online]. Available: http://ecgff-trainingportal.eu/pages/49-coast-guard-functions-training-portal. (in English)

Global Learning at UNHCR – ICELW. UNHCR Global Learning Centre (GLC) Division of Human Resources Management UNHCR HQs Global Service Centre (GSC) [PowerPoint presentation]. 2011. [online]. Available: https://www.icelw.org/proceedings/2011/Slides/Ralston.ppt. (in English)

. Newsletter on the UNODC Global eLearning Programme (GLOU61). Annual Newsletter, (5). 2015. [online]. Available: https://www.unodc.org/documents/elearning/2016.03.01_NewsLetter-Annual-2015.pdf. (in English)

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

29.06.2019

Як цитувати

[1]
A. V. Balendr, V. O. Korolov, O. V. Adamchuk, A. V. Iakymchuk, S. V. Sinkevych, і I. H. Bloshchynskyi, «РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИКОРДОННИКІВ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ», ІТЗН, вип. 71, вип. 3, с. 305–319, Чер 2019.

Номер

Розділ

Відкритий інформаційно-освітній простір, інформаційна безпека та захист даних

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають