ROLE OF INTELLECTUAL COMPONENTS FOR FORMATION OF EDUCATIONAL RESEARCH SKILLS ON THE PHYSICS AT HIGH SCHOOL PUPILS

  • Oleksandra M. Sokolyuk Institute of Information Technologies and Learning Tools of APS of Ukraine, Kyiv
Keywords: skills, classification of skills, educational research, research activity, intelligence

Abstract

In the article problems of formation of research skills of high school pupils and the necessity of the account the intellectual components in the process of the system of educational research skills formation at studying physics are considered.

Author Biography

Oleksandra M. Sokolyuk, Institute of Information Technologies and Learning Tools of APS of Ukraine, Kyiv
аспірант

References

Бабанский Ю.К. Избранные педагогические труды /Ю.К.Бабанский. – М.: Педагогика, 1989. – 558 с.

Бугрій О. Формування узагальнених пізнавальних умінь //Рідна школа. – 2004. – №3. – С. 32-34.

Герасимова С.И. Формирование исследовательских умений учащихся 8-9-х классов при изучении природных объектов. Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01: Москва, 2006. – 22 c.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти http://www.mon.gov.ua/education/average/drzh_stand.doc

Жук Ю.О. Використання засобів нових інформаційних технологій у навчальній дослідницькій діяльності / Фізика та астрономія в школі. – 1997. – № 3.– С. 4–7.

Жук Ю.О. Організація навчальної дослідницької діяльності у процесі викладання фізики в середній школі з використанням комп’ютерно орієнтованих систем навчання / Наукові записки. Збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. – Київ, 2001. – С.118–125.

Кузовльов В.П. Преподавание в вузе: искусство и наука // Педагогика. – 1996. – №2. – С. 7–11.

Лаврентьєва О.О. До класифікації умінь // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб.наук.праць. Вип.4. – Кривий Ріг: КДПУ, 2002. – С. 364-370.

Лазаревський С.В. Методика формування у школярів загально-навчальних умінь // Педагогіка: Респ. наук.-метод. зб. – К.: Рад. школа, 1987. – Вип.26. – С.12–21

Лернер И.Я. Развивающее обучение с дидактических позиций // Педагогика. – 1996. – №2. – С.7–11.

Лошкарева Н.А. Проблема формирования системы учебных умений и навыков учащихся // Сов. педагогика. – 1980. – №3. – С.60–67.

Паламарчук В.Ф. Навчання учнів діалогового спілкування // Україна – Країни Сходу: Від діалогу педагогічних систем до діалогу культур та цивілізацій. – К.: Фенікс, 2002. Вип.4. – С.99–101.

Ржецькмй М.М. Структура навчальних умінь учнів //Педагогіка: Респ. наук.-метод. зб. – К.: Рад школа, 1982. – Вип. 21. – С. 43–51

Российская педагогическая энциклопедия: в 2 т. /Гл. ред. В.В. Давыдов. – М.: Большая рос. энцикл., 1993 – 1999.

Сичова В. Формування загальнонавчальних і специфічних умінь та навичок учнів // Рідна школа. – 2003. – №11. – С. 15–17

Унт И.Э. Индивидуализация и дифференциация обучения. М.: Педагогика, 1990. – 192 с.

Усова А.В. Формирование у учащихся учебных умений /А.В.Усова, А.А.Бобров. – М.: Знание, 1987. – 80 с.

Фридман Л.М. Формирование умений и навыков // Психопедагогика общего образования. – М., 1997. – С.170–188

Хамблин Д. Формирование учебных навыков: Пер. с англ. – М.: Педагогика, 1986. –160 с.

Цейтлин В.С. Предупреждение неуспеваемости учащихся. – М.: Знание, 1989. – 80 с.

Шабашов Л.Д. Развитие исследовательских умений учащихся средней школы: Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : 13.00.02 / Рос. гос. пед. ун-т им. А.И. Герцена. – СПб., 1997. - 16 с.

Section
Learning tools in modern pedagogical systems