GLOBAL EDUCATION: INTERNET-TECHNOLOGY INSTRUMENTS

  • Olena O. Pavlenko Academy of Customs Service of Ukraine, Dnipropetrovsk
Keywords: global education, distance learning, Internet-technology, instruments

Abstract

The Internet-technology instruments for global education are presented by the example of customs discourse in the article. Different Internet-technology instruments are described: from traditional (e-mail, Internet conference, web) to special sectoral ones. The examples of some searching exercises forming informational and searching communicative skills, practical exercises for training procedures and Internet-communication technology are presented.

Author Biography

Olena O. Pavlenko, Academy of Customs Service of Ukraine, Dnipropetrovsk
Full-Professor, Doctor of Pedagogical Sciences

References

World Customs Organization [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http:// www.wcoomd.org/learning_ home “/” aboutus_hometestimonies_testimonieselearning.htm.

Всесвітня доповідь ЮНЕСКО про комунікацію та інформацію в 1999−2000 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL http://www.polpred.com/free/“/”unesco/2.htm.

Декларація в сфері розвитку європейської політики стосовно використання новітніх інформаційних технологій [Електронний ресурс] // Портал Ради Європи. − Режим доступу : www.ednu.kiev.ua. – Назва з титул. екрана.

Підготовка інструкторів у сфері інформаційних та комп’ютерних технологій: Використання комп’ютерів та мереж для розвитку суспільства : посібн. для учасників програм / Корпус миру. – Накопичення та обмін інформаційними ресурсами. Публікація № ТО122, 2002. – 128 с.

Проект ООН по глобальному обучению и преподаванию «Школьный Кибер- автобус». – http://www.un.org/Pubs/CyberSchoolBus.

Спільнота навчаючої мережі (CLN) Community Learning Network. —[Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.cln.org/index.html. — Заголовок з екрана.

Степашкина Л. Ю. Розвиток загальних навчальних умінь і навичок як ключової освітньої компетенції // Матеріали дистанційного методологічного семінару “Ключові й предметні компетенції в шкільній освіті”. — М., 2005. — С. 16–25.

Стефаненко П. В. Теоретические и методические основы дистанционного обучения в высшей школе : дисс. … докт. пед. наук : 13.00.04. – К., 2002. – 470 с.

Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. – К. : “К.І.С.”, 2003. – 296 с.

Волкова Н. П. Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Н. П. Волкова. − Дніпропетровськ, 2006. − 432 с.

Малицька І. Д. Тенденції розвитку глобальних освітніх мереж (зарубіжний досвід) [Електронний документ] / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання. – 2008. – № 2 (6). – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em6/emg.html.

Малицька О. В. Формування загальнозначущих компетенцій випускників ВНЗ у контексті Болонської декларації [Електронний документ] / О. В. Малицька. – Режим доступу : http:// library.uipa.kharkov.ua/ library/BD/BolonProz/ 3_Stati_iz_periodicheskih_i_prodolgaugshiesa_izdaniy/Form_zag.htm/.

Овчарук О. В. Концептуальні підходи до застосування технологій відкритої освіти та дистанційного навчання у зарубіжних країнах та їх роль у процесах модернізації освіти [Електронний ресурс] / О. В. Овчарук // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання. − 2008. − № 1. − Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em1/ emg.html.

Published
2012-03-15
Section
Theoretical, methodological and scientific backgrounds of computer-focused educational environment