ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
PDF

Ключові слова

інформаційні технології
рівні та компоненти сформованості логічної культури

Як цитувати

[1]
R. V. Lopatych, “ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ”, ITLT, vol. 16, no. 2, Aug. 2010, doi: 10.33407/itlt.v16i2.226.

Анотація

У статті визначено феномен “логічна культура”, яка розглядається як необхідний компонент професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови; вивчається вплив інформаційних технологій на процес формування логічної культури. Представлено також рівні сформованості логічної культури майбутніх учителів іноземної мови та описано для кожного з рівнів компоненти логічної культури. З’ясовано, що показники володіння логічною культурою можна покращити шляхом впровадження навчальних інформаційних технологій.
PDF

Посилання

Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті // Освіта. – 2001. – 11-18 липня. – С. 2-6.

Баширова С. Проблемы формирования логической культуры студентов. – [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://journal.sakhgu.ru/work.php?id=61

Лаврешина Г.Ю. Формування логічної культури у старшокласників. –автореф.дис. на здобуття наук.ступеня канд..пед.наук: спец. 13.00.02 - Кривий Ріг, 2001. – 20 с.

Халабузар О.А. Компоненти логічної культури // Гуманізація навчально-виховного процесу: Збірник наукових праць. Випуск XXV. / За загальною редакцією В.І. Сипченка – Слов’янськ: Видавничий центр СДПУ, 2005. – С. 131–136.

Тихомирова О.В. Формирование логической культуры студентов юридического факультета – [Электронный ресурс] – Режим доступа: http: // www.bytic.ru/

Свинцов В. Логическая культура личности и общества. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.ecsocman.edu.ru/ .

Лазаревич О.В. Формирование логической культуры младших школьников с нарушением зрения в процессе проведения коррекционных занятий. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: htpp://www.academy.edu.by/activity/our/14-15052009_Lazar.doc .

Герцик Ю., Лукина А. Формирование компетентности школьников в сфере познавательной деятельности // Відкритий урок. – 2004. - № 17 – 18. – С. 34-36.

Яковлева Е.В. Проблема формирования логической культуры мышления студентов. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: URL ftp://lib.herzen.spb.ru/text/yakovleva_9_42_116_122.pdf.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.