Анотація
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлюється необхідністю пошуку шляхів оптимізації процесу навчання у вищий школі, що стає можливим завдяки застосуванню мобільних інформаційно-комунікаційних технологій. У роботі розглянуто сучасні програмні мобільні інформаційно-комунікаційні технології і засоби навчання, що надають можливість забезпечити студентам постійний доступ до навчальних ресурсів навчального закладу.
Посилання
Беседа А. Б. Технологии Java и особенности их применения в учебном процессе [Электронный ресурс] / А. Б. Беседа, А. Я. Аноприенко. – Режим доступу до статті: http://masters.donntu.edu.ua/2007/fvti/beseda/library/article3.htm.
Куклев В. А. Становление системы мобильного обучения в открытом дистанционном образовании / В. А. Куклев // Международная научно-практическая заочная конференция «Интернет в образовании», 12 октября 2009 – 01 апреля 2010 г. ; Москва: Современная гуманитарная академия; Московская финансово-промышленная академия. – Режим доступа к статье: http://www.conf.muh.ru/091012/thesis_Kuklev.htm.
Куклев В. А. Становление системы мобильного обучения в открытом дистанционном образовании: автореф. Дисс. … д-ра пед. наук: 13.00.01 – общая педагогика, история педагогики и образования / Куклев Валерий Александрович; Ульяновский государственный технический университет – Ульяновск, 2010. – 40 с.
Рашевська Н. В. Навчання вищої математики за моделлю змішаного навчання / Н. В. Рашевська // Проблеми математичної освіти : матеріали міжнародної науково-методичної конференції, 24–26 листопада 2010 р. – Черкаси : Видавничий відділ ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2010. – С. 280–281.
Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі : [монографія] / Сергій Олексійович Семеріков; науковий редактор академік АПН України, д. пед. н., проф. М. І. Жалдак. – Кривий Ріг: Мінерал; К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – 340 с.
Системы поддержки обучения [Электронный ресурс] // Центр внедрения систем электронного обучения Киевского университета имени Тараса Шевченко. – Режим доступа к сайту : http://www.dl.com.ua/rus/techno/lms.shtm.
Смирнова-Трибульская Е. Н. Основы формирования информатических компетентностей учителей в области дистанционного обучения: [монография] / Евгения Николаевна Смирнова-Трибульская; научный редактор: академик АПН Украины, д. пед. наук, проф. М. И. Жалдак. – Херсон: Айлант, 2007. – 704 с. 8. Attewell J. Mobile technologies and learning: A Technology Update and m-Learning Project Summary / Jill Attewell. – London: Learning and Skills Development Agency, 2005. – 25 p.
Develop, Deliver, and Track High Impact Mobile Content Hot Lava Mobile [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.outstart.com/hot-lava-featurescapabilities.htm.
Gautam A. Ten Must-Have Features In A Mobile-LMS [Electronic resource] / Amit Gautam/ – Mode of access: http://www.upsidelearning.com/blog/index.php/2010/06/11/10-must-have-features-in-amobile-lms/.
Georgieva E. A Comparison Analysis of Mobile Learning Systems / Evgeniya Georgieva // International Conference on Computer Systems and Technologies. – CompSysTech’ 2006. – P. IV.17-1 – IV17-6.
Holzinger A. Lifelong-Learning Support by M-learning : Example Scenarios / Andreas Holzinger, Alexander Nischelwitzer, Matthias Meisenberger [Electronic resource] – Mode of access: http://www.elearnmag.org/subpage.cfm?section=research&article=6-1.
MLE–Mobile Learning Engine [Electronic resource]. – Mode of access:http://mle.sourceforge.net.
Mobile Learning with Blackboard [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.tomontech.com/2010/09/mobile-learning-with-blackboard/.
Silverstein E. Hot Lava Mobile Software Released by Mobile Learning Solution Provider OutStart [Electronic resource] / Ed Silverstein. – Mode of access: http://www.tmcnet.com/channels/mobile-learning/articles/119193-hot-lava-mobilesoftware-released-mobile-learning-solution.htm.
Swan, K. Uses and Effects of Mobile Computing Devices in K–8 Classrooms / Karen Swan, Mark van ‘t Hooft, Annette Kratcoski, Darlene Unger // Journal of Research on Technology in Education, 2005. – Volume 38. – № 1. – P. 99–112.
Yousuf M. I. Effectiveness of mobile learning in distance education / Muhammad Imran Yousuf // Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE. – October 2007. – Volume 8. – Number 4. – P. 114–124.
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.