ФЕНОМЕН ВІРТУАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СПІЛЬНОТ У СИСТЕМАХ ОСВІТИ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН: ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ
PDF

Ключові слова

інформаційно-комунікаційні технології
віртуальні освітні спільноти
віртуальні навчальні спільноти
загальна середня школа
зарубіжний досвід

Як цитувати

[1]
I. D. Malytska, “ФЕНОМЕН ВІРТУАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СПІЛЬНОТ У СИСТЕМАХ ОСВІТИ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН: ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ”, ITLT, vol. 30, no. 4, Sep. 2012, doi: 10.33407/itlt.v30i4.714.

Анотація

Популярність віртуальних спільнот, які існують і постійно розвиваються в мережі Інтернет спричинила створення віртуальних спільнот освітнього напряму. Їх можливості успішно використовуються у системах освіти зарубіжних країн, в тому числі в навчальному процесі загальної середньої школи.Феномен віртуальних освітніх спільнот є темою дослідження багатьох науковців світу, узгодження термінологічного апарату продовжується і до цього часу. У статті проаналізовано і запропоновано деякі підходи до визначення понять із цієї проблеми, а саме: віртуальних, віртуальних освітніх та віртуальних навчальних спільнот.

PDF

Посилання

Стратегія «Європа 2020» (“Europe 2020” Strategy) [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://ec.europa.eu/europe2020/index_en.htm.

Webster’s new world dictionary of the American language. College Edition // The world publishing company. — 1959. — 1724 p.

The Concise Oxford Dictionary of current english. Seventh edition. Edited by J.B. Sykes. Oxford University Press, 1987, 1264 p.

Ожегов С. И. Словарь русского языка // С. И. Ожегов / под ред. д. ф. н. профессора Н. Ю. Шведовой. — М. : Изд-во «Советская энциклопедия», 1973. — 846 с.

Словарь интернет-терминов [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://internetrabota.net/news/read/dictionary.html].

Словник Інтернет-термінів netlingo [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.netlingo.com/dictionary/o.php].

(Rheingold, 1993,p. 5) (Defining "Virtual Community" Catherine M. Ridings Lehigh University, USA) [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.21stcenturycollaborative.com/2007/07/virtual-communities-as-a-canvas-of-educational-reform/.

Англо-український тлумачний словник з обчислювальної техніки, Інтернету і програмування. — Вид. 2. — К. : Видавничий дім «СофтПрес», 2007. — 824 с.

Кудрявцева С. П. Міжнародна інформація : навч. посіб. / С. П. Кудрявцева, В. В. Колос. — К. : Видавничий Дім «Слово», 2005. — 400 с.

Портал Європейського Союзу «Еlearningeuropa.info» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.elearningeuropa.info/es/article/Etienne-Wenger.

Бондаренко С. В. О типизации виртуальных сетевых сообществ образовательной направленности // Новые инфокоммуникационные технологии в социально-гуманитарных науках и образовании: современное состояние, проблемы, перспективы развития / под общ. ред. А. Н. Кулика. — М. : Логос, 2003. — С. 399–407.

U. Carlen.“Typology of Online Learning Communities”, presented at First International Conference on NetLearning2002, Ronneby, Sweden, 2002 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.lorenzoguadamuz.net/Docs/pdf.

Литвинова С. Г. Віртуальні предметні спільноти як засіб підтримки природничо-математичної освіти [Електронний ресурс] / С. Г. Литвинова // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2012. — № 2(28). — Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/2012_2/11midpzd.pdf. — Назва з титул. екрану.

SITE (The Society for Information Technology and Teacher Education) Суспільство для інформаційних технологій та освіти вчителів [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://site.aace.org/.

iTEC (Innovative Technologies for an Engaging Classroom) Інноваційні технології для удосконалення класної кімнати [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://itec.eun.org/web/guest.

iTILT — Interactive Technologies in Language Teaching Інтерактивні технології у навчанні мовам [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://itilt.eu.

Міжнародний проект «eTwinning» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.etwinning.net/en/pub/index.htm.

Teach.us [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.eun.org/web/guest/projects/current.

Мережа «Партнерство в навчанні» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ua.partnersinlearningnetwork.com.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.