Анотація
У статті йдеться про французький досвід пошуку рівноваги у розв’язанні проблем стандартизації та диверсифікації змісту навчання в колежах Франції на початку ХХІ століття.Посилання
Воскресенская Н. М. Опыт разработки стандартов образования в зарубежных странах / Н. Воскресенская. — М., 2006. — 161 с.
Кувшинова Г. А. Дифференциация обучения в отечественной педагогике: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Кувшинова Г. А. — Владикавказ, 2006. — 164 с.
Auduc J.- L. L’ecole en France / Auduc Jean-Louis/. — Paris: Nathan, 2006. — 160 p.
Bardi A.-M., Borne D. Comment va l’ecole?/ A.-M. Bardi, D. Borne. — Paris: La Documentation francaise, 2006. — 119 p.
Barry A. Differenciation et diversification: Clarification conceptuelle et enjeux / А. Barry // La vie pedagogique. — 2004. — №130. — Р. 20–24.
Beillerot J. L’aide individualisee: Une affaire a deux! / J. Beillerot // Education et Formations. — 2003. — №65. — Р. 115–118.
Braxmeyer N. L’aide individualisee: Entre impulsion institutionnelle, pratiques innovantes et recherché en education / N. Braxmeyer // Education et Formations. — 2003. — №65. — Р. 155–159.
Chevalier-Coyot M., Houchot A., Matringe G. et al. Programmes personnalises de reussite educative / M. Chevalier-Coyot, A. Houchot, G. Matringe et al. — Paris: Ministere de l’education nationale, de l’enseignement superieur et de la recherché, 2006. — 164 p.
CRAP. Les PPRE, nouveau visage de l’aide individualisée// Cahiers pedagogiques. — 2007. — №4. — Р. 1–143.
Crahay M. Quelle pedagogie pour les eleves en difficulte scolaire? In Meuret Denis & Chapelle Gaetane dir. Ameliorer l’ecole./ M. Crahay. — Paris: Presses universitaires de France, 2006. — 142 р.
Damas M. Le college unique./ Le systeme educatif / М. Damas // Cahiers francais. — Paris: La documentation francaise. — 1998. — № 285, mars-avril. — Р. 25–29.
Delahaye J.-P. Le college unique, pour quoi faire? Les eleves en difficulte au Coeur de la question / Jean-Paul Delahaye. — Paris: Retz, 2006. — 158 p.
Descampe S., Robin F. & Tremblay P. Etude des pratiques de remediation et de pedagogie differenciee dans le cadre de la mise en place des cycle / S. Descampe, F. Robin & P. Tremblay. — Bruxelles: Universite Libre de Bruxelles: Faculte des sciences psychologiques et de l’education: Service des sciences de l’education. — 2007. — 75 p.
Dupriez V. & Dumay X. Eleves en difficulte d’epprentissage: Parcours et environnements educatifs differencies en fonction des structures scolaires / V. Dupriez & X. Dumay // Les cahiers de recherché en education et formation. — 2006. — №51. — Р. 7–48.
Lelievre Claude. Un probleme a resoudre: le college unique. — 10.09.2007 [Електронний ресурс] / Режим доступу: електронна адреса, за якою розміщена стаття: http://www.eduquerensemble.fr/ewb pages/a/article-conseil-scientifique-112.php.
Mons N. Comment l’ecole peut-elle s’adapter a chaque eleve? / Natalie Mons // Le Monde de l’education. — Paris, 2008. — №5. — Р. 53–58.
Mons N. Les nouvelles politiques educatives: La France fait-elle les bons choix? / Natalie Mons. — Paris: Presses universitaires de France. — 2007. — 58 р.
Principes pour une reflection sur les contenus de l’enseignement // Le Monde de l’Education. — 1989. — №159. — Р. 18–27.
Differenciation en école [Електронний ресурс] / Режим доступу: електронна адреса, за якою розміщена стаття: http://www.nsu.ru/sss/docs/history15.doc.
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.