РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ В КОЛЕЖАХ ФРАНЦІЇ ЗА УМОВ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
PDF

Ключові слова

коледж
навчальні програми
стандартизація
диференціація
індивідуальний підхід
диверсифікація

Як цитувати

[1]
V. O. Papizhuk, “РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ В КОЛЕЖАХ ФРАНЦІЇ ЗА УМОВ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА”, ITLT, vol. 12, no. 4, Aug. 2010, doi: 10.33407/itlt.v12i4.73.

Анотація

У статті йдеться про французький досвід пошуку рівноваги у розв’язанні проблем стандартизації та диверсифікації змісту навчання в колежах Франції на початку ХХІ століття.
PDF

Посилання

Воскресенская Н. М. Опыт разработки стандартов образования в зарубежных странах / Н. Воскресенская. — М., 2006. — 161 с.

Кувшинова Г. А. Дифференциация обучения в отечественной педагогике: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Кувшинова Г. А. — Владикавказ, 2006. — 164 с.

Auduc J.- L. L’ecole en France / Auduc Jean-Louis/. — Paris: Nathan, 2006. — 160 p.

Bardi A.-M., Borne D. Comment va l’ecole?/ A.-M. Bardi, D. Borne. — Paris: La Documentation francaise, 2006. — 119 p.

Barry A. Differenciation et diversification: Clarification conceptuelle et enjeux / А. Barry // La vie pedagogique. — 2004. — №130. — Р. 20–24.

Beillerot J. L’aide individualisee: Une affaire a deux! / J. Beillerot // Education et Formations. — 2003. — №65. — Р. 115–118.

Braxmeyer N. L’aide individualisee: Entre impulsion institutionnelle, pratiques innovantes et recherché en education / N. Braxmeyer // Education et Formations. — 2003. — №65. — Р. 155–159.

Chevalier-Coyot M., Houchot A., Matringe G. et al. Programmes personnalises de reussite educative / M. Chevalier-Coyot, A. Houchot, G. Matringe et al. — Paris: Ministere de l’education nationale, de l’enseignement superieur et de la recherché, 2006. — 164 p.

CRAP. Les PPRE, nouveau visage de l’aide individualisée// Cahiers pedagogiques. — 2007. — №4. — Р. 1–143.

Crahay M. Quelle pedagogie pour les eleves en difficulte scolaire? In Meuret Denis & Chapelle Gaetane dir. Ameliorer l’ecole./ M. Crahay. — Paris: Presses universitaires de France, 2006. — 142 р.

Damas M. Le college unique./ Le systeme educatif / М. Damas // Cahiers francais. — Paris: La documentation francaise. — 1998. — № 285, mars-avril. — Р. 25–29.

Delahaye J.-P. Le college unique, pour quoi faire? Les eleves en difficulte au Coeur de la question / Jean-Paul Delahaye. — Paris: Retz, 2006. — 158 p.

Descampe S., Robin F. & Tremblay P. Etude des pratiques de remediation et de pedagogie differenciee dans le cadre de la mise en place des cycle / S. Descampe, F. Robin & P. Tremblay. — Bruxelles: Universite Libre de Bruxelles: Faculte des sciences psychologiques et de l’education: Service des sciences de l’education. — 2007. — 75 p.

Dupriez V. & Dumay X. Eleves en difficulte d’epprentissage: Parcours et environnements educatifs differencies en fonction des structures scolaires / V. Dupriez & X. Dumay // Les cahiers de recherché en education et formation. — 2006. — №51. — Р. 7–48.

Lelievre Claude. Un probleme a resoudre: le college unique. — 10.09.2007 [Електронний ресурс] / Режим доступу: електронна адреса, за якою розміщена стаття: http://www.eduquerensemble.fr/ewb pages/a/article-conseil-scientifique-112.php.

Mons N. Comment l’ecole peut-elle s’adapter a chaque eleve? / Natalie Mons // Le Monde de l’education. — Paris, 2008. — №5. — Р. 53–58.

Mons N. Les nouvelles politiques educatives: La France fait-elle les bons choix? / Natalie Mons. — Paris: Presses universitaires de France. — 2007. — 58 р.

Principes pour une reflection sur les contenus de l’enseignement // Le Monde de l’Education. — 1989. — №159. — Р. 18–27.

Differenciation en école [Електронний ресурс] / Режим доступу: електронна адреса, за якою розміщена стаття: http://www.nsu.ru/sss/docs/history15.doc.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.