Анотація
Стаття присвячена проблемі технології формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Актуальність дослідження полягає у необхідності підготовки конкурентноспроможного фахівця, в умовах сучасного освітнього інформаційного середовища. У статті розглядається сутність технології формування готовності до зазначеної діяльності, виділені її стратегії, аспекти та рівні, визначені функції зворотнього зв’язку, проаналізовані основні характеристики. У дослідженні визначені педагогічні умови, які забезпечують ефективність технології формування готовності до використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми учителями. Метою даної статті є обґрунтувати і проаналізувати запропоновану технологію.Посилання
Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія: Підручник / А. М. Алексюк. – К.: Либідь, 1998. – 560 с.
Вишневський О. І. Теоретичні основи сучасної української педагогіки. Посібник для майбутніх учителів навчальних закладів / О. І. Вишневський. – Дрогобич: Коло, 2003. – 528 с.
Гавриленко О. М. Готовність майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / О. М. Гавриленко // Наукові записки. – Випуск 87. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. – 200 с.
Гавриленко О. М. Модульне формування готовності майбутніх вчителів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності /О. М. Гавриленко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій і середній школі: міжнар. наук-практич. конф., 25-26 черв, 2009 р.: тези доп. – Полтава: Астрая, 2009. – 416 с.
Гончаренко С. У. Методика як наука / С. У. Гончаренко. – Хмельницький: Вид-во ХГПК, 2000. – 30 с.
Гринькова М. В. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (теоретичний та методичний аспект) / М. В. Гринькова. – Харків: Основа, 1998. – 300 с.
Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / [авт-уклад. Наволокова Н. П.]. – Х.: Вид. група «Основа», 2009. – 176 с. – (Серія «Золота педагогічна скарбниця»).
Кушнір В. А. Системний аналіз педагогічного процесу: методологічний аспект [монографія] / В. А. Кушнір. – Кіровоград: Видавничий центр КДПУ, 2001. – 348 с.
Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: навч. посіб. / [Гончеренко С. У., Олійник П. М., Федорченко В. К. та ін.]; за ред. С. У. Гончеренка, П. М. Олійника. – К.: Вища шк., 2003. – 323 с.
Пуляк О. В. Дидактичні засади професійної підготовки вчителів природничих дисциплін з безпеки життєдіяльності: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. В. Пуляк. – Кіровоград, 2006. – 193 с.
Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: [учеб. пособ.] / Г. К. Селевко. – М.: Народное образование, 1998. – 256 с.
Чайка В. Основи дидактики: Тексти лекцій і завдання для самоконтролю: навч. посібник [для студ. вищ. пед. закл.] / В. Чайка. – Тернопіль: Астон, 2002. – 244 с.
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.