ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
PDF

Ключові слова

інформаційно-комунікаційні технології
готовність
стратегії
аспекти формування

Як цитувати

[1]
O. M. Havrylenko, “ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ”, ITLT, vol. 16, no. 2, Aug. 2010, doi: 10.33407/itlt.v16i2.224.

Анотація

Стаття присвячена проблемі технології формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Актуальність дослідження полягає у необхідності підготовки конкурентноспроможного фахівця, в умовах сучасного освітнього інформаційного середовища. У статті розглядається сутність технології формування готовності до зазначеної діяльності, виділені її стратегії, аспекти та рівні, визначені функції зворотнього зв’язку, проаналізовані основні характеристики. У дослідженні визначені педагогічні умови, які забезпечують ефективність технології формування готовності до використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми учителями. Метою даної статті є обґрунтувати і проаналізувати запропоновану технологію.
PDF

Посилання

Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія: Підручник / А. М. Алексюк. – К.: Либідь, 1998. – 560 с.

Вишневський О. І. Теоретичні основи сучасної української педагогіки. Посібник для майбутніх учителів навчальних закладів / О. І. Вишневський. – Дрогобич: Коло, 2003. – 528 с.

Гавриленко О. М. Готовність майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / О. М. Гавриленко // Наукові записки. – Випуск 87. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. – 200 с.

Гавриленко О. М. Модульне формування готовності майбутніх вчителів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності /О. М. Гавриленко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій і середній школі: міжнар. наук-практич. конф., 25-26 черв, 2009 р.: тези доп. – Полтава: Астрая, 2009. – 416 с.

Гончаренко С. У. Методика як наука / С. У. Гончаренко. – Хмельницький: Вид-во ХГПК, 2000. – 30 с.

Гринькова М. В. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (теоретичний та методичний аспект) / М. В. Гринькова. – Харків: Основа, 1998. – 300 с.

Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / [авт-уклад. Наволокова Н. П.]. – Х.: Вид. група «Основа», 2009. – 176 с. – (Серія «Золота педагогічна скарбниця»).

Кушнір В. А. Системний аналіз педагогічного процесу: методологічний аспект [монографія] / В. А. Кушнір. – Кіровоград: Видавничий центр КДПУ, 2001. – 348 с.

Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: навч. посіб. / [Гончеренко С. У., Олійник П. М., Федорченко В. К. та ін.]; за ред. С. У. Гончеренка, П. М. Олійника. – К.: Вища шк., 2003. – 323 с.

Пуляк О. В. Дидактичні засади професійної підготовки вчителів природничих дисциплін з безпеки життєдіяльності: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. В. Пуляк. – Кіровоград, 2006. – 193 с.

Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: [учеб. пособ.] / Г. К. Селевко. – М.: Народное образование, 1998. – 256 с.

Чайка В. Основи дидактики: Тексти лекцій і завдання для самоконтролю: навч. посібник [для студ. вищ. пед. закл.] / В. Чайка. – Тернопіль: Астон, 2002. – 244 с.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.