РОЛЬ ЕЛЕКТРОННИХ БІБЛІОТЕК У ЗДОБУТТІ ОСВІТИ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
PDF

Ключові слова

електронні бібліотеки
освіта людей з особливими потребами

Як цитувати

[1]
A. V. Svietlorusova, “РОЛЬ ЕЛЕКТРОННИХ БІБЛІОТЕК У ЗДОБУТТІ ОСВІТИ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ”, ITLT, vol. 15, no. 1, Aug. 2010, doi: 10.33407/itlt.v15i1.67.

Анотація

У статті досліджено роль електронних бібліотек у здобутті освіти людей з особливими потребами. Окреслено коло проблем означеної категорії населення та подані рекомендації щодо використання електронних бібліотек. Проаналізовано електронні бібліотечні ресурси. Наголошено, на тому, що створення великих і доступних національних електронних бібліотек сприятиме ефективнішому використанню інформації, що надалі позитивно вплине на рівень розвитку науки, техніки, культури і дозволить покращити систему освіти. Електронні бібліотеки, що надають можливість роботи із сучасними електронними освітніми ресурсами в режимі вільного доступу, сприятимуть здобуттю вищої освіти більшій кількості бажаючих. Визначено, що саме електронні бібліотеки є важливим ресурсом для отримання навчальної і рідкісної літератури, необхідної для навчання за будь-якою спеціальністю і для отримання відповідно вищої освіти для людей з особливими потребами.
PDF

Посилання

Дікова-Фаворська О. М. Креативний метод освіти осіб з обмеженими функціональними обмеженнями здоров’я / Дікова-Фаворська О. М. // Сучасні суспільні проблеми у вимірі соціології управління: Зб. наук. праць ДонДУУ. –– Т. Х. – Вип. 116. «Соціологія державного управління». Серія «Спеціальні та галузеві соціології». – Донецьк: ДонДУУ, 2009. – 324 с. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sspvsu-/2009_116.pdf.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Єжова Т. Вища освіта для осіб з порушеннями слуху в Україні: минуле та сучасність / Єжова Т. //Дефектологія. – 2004. – № 3. – С. 53-55.

Жулина Е.В. Основы социальной реабилитации и профориентации: учебное пособие. / Е. В. Жулина, В. А. Кудрявцев. – М.: ТЦ Сфера, 2005. – С. 17-21.

Іванова І. Б. Проблеми соціально-психологічної адаптації інвалідів / Іванова І. Б. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інтеграція аномальної людини в сучасній системі соціальних відносин». – К., 1994. – С. 32-34.

Іванова С. М. Роль електронних бібліотек у професійній діяльності вчителя [Електронний ресурс] / Іванова С. М. // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання / Ін-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України, Ун-т менеджменту освіти АПН України; гол. ред.: В. Ю. Биков. – 2009. – № 2(10). – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em10/emg.html. – Заголовок з екрана.

Комплексна програма освіти та фахової підготовки інвалідів (26.11.2002) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.education.gov.ua/pls/edu-/educ.doc_info.show?p_id=2618&p_lang=ukr&p_part_num=1.

Лещенко І. Т. До питання підготовки компетентного фахівця у вищій школі на основі технологій дистанційного навчання / Лещенко І. Т. // Зб. н. праць. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2007. – №16. – С. 127-133.

Міщик Л. І. Інтеграція студентів різної інвалідності в освіту / Міщик Л. І. // Вісник Запорізького національного університету. – 2007. – №1. – С. 131-136.

Програма «Освіта столиці 2006-2010 рр.», Сайт Київської міської ради 2008 р. – Режим доступу: http://www.kmr.gov.ua/divinfo.asp?Id=1229.

Рокосовик Н. В. Дистанційне навчання у вищій освіті людей з особливими потребами // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: 36. наукових праць. – К.: Університет «Україна», 2004. – 448 с. http://library.rehab.org.ua/ukrainian-/psicho/rokosovik.

Соловяненко Д. В. Інтернет-технології бібліотечного сервісу в Україні: становлення і розвиток (1990-ті р.р. – початок ХХІ ст.,): Автореф. дис. … к. істор. н.: 07.00.08 / Соловяненко Д. В. – К., 2008. – 20 с.

Туалашвілі Ю. Й. Методи навчання студентів з вадами зору за напрямком інженерно-педагогічної підготовки // Проблеми інженерно-педагогічної освіти – 2007. – Вип. 16 – С. 256-262.

Ферапонтова О. И. Социальные аспекты инклюзивного образования детей-инвалидов / Вестник СамГУ. – 2007. – №1(51). – Режим доступу: http://vestnik.ssu.samara.ru/gum/2007web1/pedi/200710503.pdf.

Фудорова О. М. Інтеграція осіб з обмеженими можливостями в соціум через механізми університетської освіти [Електронний ресурс] / Фудорова О. М. // С. 269-273 – Режим доступу: http://www.nbuv.-gov.ua/portal/natural/vkhnu/Soc_dos-/2009_844/articles/Fudorova.pdf.

Хатько А. Використання віртуального навчального середовища MOODLE при навчанні студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / А. Хатько, І. Бардус, О. Фесенко // Наукові записки. Серія: пед. науки. КДПУ ім. Володимира Винниченка. – 2008 – Вип. 77. – Ч. 2. – С. 109-113.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.