СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО РОЗВИТКУ ОНЛАЙН СИСТЕМИ КОНСУЛЬТУВАННЯ
PDF (Англійська)

Ключові слова

електронне навчання
інформаційні системи
онлайн система консультування
ІКТ в освіті

Як цитувати

[1]
J. A. P. Bato and D. E. Marcial, “СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО РОЗВИТКУ ОНЛАЙН СИСТЕМИ КОНСУЛЬТУВАННЯ”, ITLT, vol. 56, no. 6, pp. 40–50, Dec. 2016, doi: 10.33407/itlt.v56i6.1498.

Анотація

Інформаційні та комунікаційні технології (ІКТ) впливають на розвиток систем консультування (СК) у багатьох вищих навчальних закладах (ВНЗ). Проте, існує значний цифровий розрив між ІКТ і СК у багатьох ВНЗ. У статті представлені результати оцінювання ставлення студентів до розробки онлайн системи консультування у приватному університеті на Філіппінах. Респондентами виступили 348 студентів вищого навчального закладу, які були опитувані протягом 1-го семестру 2014-2015 навчального року. Було використане адаптоване анкетування. Дослідження показує, що, незважаючи на те, що студенти не в повну міру використовують СК, вони демонструють позитивне ставлення до запропонованої системи. Результати оцінювання демонструють здатність студентів адаптуватися до онлайн середовища як альтернативного очному консультуванню. На підставі результатів зроблено висновок, що розробка онлайн системи консультування є перспективною для університету.
PDF (Англійська)

Посилання

Ajzabe, I. 1991. The Theory of Planned Behavior. Organizational Behavior and Human Decision Processes, p.179-211. Available from:http://sclab.yonsei.ac.kr/team/IR/1.pdf

Brown, C 2012. Online Counseling: Attitudes and Potential Utilization by College Students Humboldt State University. Introduction p.4, Literature Review p.8, Online Outreach Program p.24 , Measures p.35 Available from: http://humboldt-dspace.calstate.edu/handle/2148/967

Drigas, A., Koukianakis, L, and Papagerasimou, Y. 2008. Psychology in the ICT Era: Electronic Psychology. Introduction and Overview 88-90, E-Psychology Platform Structure and User Levels.Available from:https://www.researchgate.net/publication/221002834_Psychology_in_the_ICT_Era_Electronic_Psychology

Gibson, R.., Mitchell M. 2003. Introduction to Counseling and Guidance 6th ed. New Jersey: Merrill Prentice Hall

Johnson, J., Rochkind, J. and Ott, A, 2010. Special Topic / Why Guidance Counseling Needs to Change

Beleaguered and Overworked [online] - Available from:http://www.ascd.org/publications/educational-leadership/apr10/vol67/num07/Why-Guidance-Counseling-Needs-to-Change.aspx

Neugrug, E. 1999. The World of Counselor. An Introduction to the Counseling Profession. Salt Lake City, Utah: Brooks Cole Publishing Company

Oliva, L 1970. Thesis: The Study of the Problems and Guidance Needs of College Students Residing in the Dormitories of the Two Selected Private Schools in Dumaguete City. Discussion p. 24, Conclusion p. 37

Richards, D 2008. Features and Benefits of Online Counseling at University Trinity College Online Mental Health Community. Retrieved from: https://www.academia.edu/1445659/Features_and_benefits_of_online_counselling_Trinity_College_online_mental_health_community

Sheehey, K. 2012. Report: High School Guidance Counselors Underutilized Counselors are Tasked with Clerical Duties. Retrieved from http://www.usnews.com/education/high-schools/articles/2012/11/30/report-high-school-guidance-counselors-underutilized

Shiller, I. 2009. Online Counselling: A Review of the Literature. Available from: https://www.ceunits.com/trainings/pdf_download/178/

Vogel, D., Wester, S., Larson, L. 2007. Avoidance of Counseling: Psychological Factors That Inhibit Seeking Help. Journal of Counseling & Development, p 410-415. Available from: http://public.psych.iastate.edu/lmlarson/7.pdf

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.