ІКТ СОЦІАЛЬНА ТА ЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НА ФІЛІППІНАХ
PDF (Англійська)

Ключові слова

електронне навчання
інформаційні системи
онлайн система консультування
ІКТ в освіті

Як цитувати

[1]
D. E. Marcial, “ІКТ СОЦІАЛЬНА ТА ЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НА ФІЛІППІНАХ”, ITLT, vol. 57, no. 1, pp. 96–103, Feb. 2017, doi: 10.33407/itlt.v57i1.1533.

Анотація

У статті представлені результати емпіричного дослідження рівня соціальної та етичної компетентності з використання ІКТ викладачів педагогічних навчальних закладів в Центральній Вісайя, Філіппіни. У дослідженні було використано анкетування засноване на Філіппінському Національному стандарті з ІКТ компетентності вчителів. В цілому було проаналізовано 383 відповіді від 76 приватних і державних вищих навчальних закладів. Дослідження показує, що рівень соціальної та етичної ІКТ-компетентності серед вчителів педагогів оцінюється як "добре". Отриманий результат означає, що респонденти можуть пояснити і обговорити завдання, але не мають практичного досвіду з формування соціальної та етичної компетентності у сфері ІКТ. Крім того, існує значущий зв'язок між рівнем ІКТ компетентності з точки зору соціальних і етичних аспектів і віку респондента, його статусу, типу установи, кількості років навчання, доступності Інтернету, а також наявності власного комп’ютера, смартфона або ноутбука.
PDF (Англійська)

Посилання

Sembok, T. T. Ethics of Information Communication Technology.// Regional Meeting on Ethics of Science and Technology, Universiti Kebangsaan Malaysia. – 2003

Johnson, D. G. Computer Ethics (3rd ed.). – UpperSaddle River, New Jersey: Pearson Education. – 2001

Edewor , N. Ethics and Social Issues Related to Information Communication Technology (ICT). // In E. E. Adomi, Frameworks for ICT Policy. Delta State Polytechnic, Nigeria. – 2011. Available from http://www.igi-global.com/chapter/ethics-social-issues-related-information/43777

International Society for Technology in Education (ISTE).Standard for Teachers. – 2016. Available from http://www.iste.org/standards/standards/standards-for-teachers

Commission on Information and Communication Technology. National ICT Competency Standard (NICS) for Teachers. Commission on Information and Communication Technology. Available from http://www.ncc.gov.ph/nics/files/NICS-Teachers.pdf

Shakeel Ahmad Khan, Bhatti, R., & Aqeel Ahmad Khan. Use of ICT by Students: A Survey of Faculty of Education at IUB.// Library Philosophy and Practice. – 2011.Available from http://www.webpages.uidaho.edu/~mbolin/khan-bhatti-khan.htm

J. Kerkula, F. Social Work in the ICT Age:How to Ensure Ethical and Competent Practice in the 21st Century and Beyond.– 2011.Available from https://www.academia.edu/1172248/Social_Work_in_the_ICT_Age_How_to_Ensure_Ethical_and_Competent_Practice_in_the_21st_Century_and_Beyond

Moore, S. L., & Ellsworth, J. B. Ethics of Educational Technology (Abstract only). // In Handbook of Research on Educational Communications and Technology.– Springer. – 2013. Available from http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-1-4614-3185-5_10

Lin, K.-Y. Ethical Issues in Technology Education in Taiwan.// The Journal of Technology Studies. – 2007. – Vol 33(1). – P. 17-24. Available from http://eric.ed.gov/?id=EJ847355

Baase, S. A Gift of Fire: Social, Legal, and Ethical Issues for Computing Technology.– Singapore: Pearson Education Limited. – 2013

Oliva, E. Don’t confuse ICT education with ICT tools--educators. // INQUIRER.net. – 2008, May 30. Available February 8, 2015, from http://newsinfo.inquirer.net/breakingnews/infotech/view/20080530-139788/Dont-confuse-ICT-education-with-ICT-tools--educators

McLean, A. Ethical frontiers of ICT and older users: cultural, pragmatic and ethical issues (Abstract only).//Ethics and Information Technology. –2011. – Vol. 13(4). – P. 313. Available from doi:10.1007/s10676-011-9276-4

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.