Анотація
В статті проаналізовано основні тенденції розвитку глобальних освітніх мереж, таких як GINIE, GLORIAD, Global Knowledge Partnership (GKP), Хplora, визначено основні сучасні тенденції їх розвитку, які спрямовані на створення віртуальних освітніх спільнот з подальшим формуванням єдиного освітнього простору. Розглянуто такі мережі як: Globalschoolnet, Educared, HappyChild, Teachers Network, на основі яких створюються і успішно діють освітні віртуальні спільноти. Визначено основні форми навчальних ресурсів освітніх мереж, які використовуються у навчально-виховному процесі загальної середньої школи зарубіжних країн.
Посилання
Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1722-р, Концепція Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процесс загальноосвітніх закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року. - Сайт Міністерства освіти і науки України. - [Електронний ресурс] . – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/
GINIE (Global Information Networks in Education) –Глобальні інформаційні мережі в освіті). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://portal.unesco.org/education/en/ . – Заголовок з екрану.
Глобальне партнерстов в ім’я знання GKP (Global Knowledge Partnership). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.globalknowledge.org/. – Заголовок з екрану.
Глобальна мережа GLORIAD. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.gloriad.org/gloriad/index.html. – Заголовок з екрану
Глобальна освітня мережа Xplora. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.xplora.org/ww/en/pub/xplora/. – Заголовок з екрану.
Global Development learning Network (Глобальна мережа з розвитку навчання) . – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://web.worldbank.org/. – Заголовок з екрану
Глобальна шкільна мережа Global School Network. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.globalschoolnet.org/index.html. – Заголовок з екрану.
Іспанська освітня мережа EducaRed. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.educared.net/. – Заголовок з екрану
Глобальна освітня мережа HappyChild. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.happychild.org/. – Заголовок з екрану.
Мережа вчителів (Teachers network – Великобританія) . – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.theteachernet.co.uk/. - Заголовок з екрану
Мережа вчителів (Teachers network – США). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://teachersnetwork.org/funders/. – Заголовок з екрану
Сеть творческих учителей (Росія). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.it-n.ru/ . - Заголовок з екрану
Открытый класс. Сетевые образовательные сообщества. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.openclass.ru/ – Заголовок з екрану.
Мережа Партнерство в навчанні. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ua.partnersinlearningnetwork.com/Pages/default.aspx. – Заголовок з екрану
Міжнародна освітня та ресурсна мережа «IEARN». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.iearn.org.ua/index.html. – Заголовок з екрану.
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.