ПЕРСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЗАСОБУ НАВЧАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.33407/itlt.v54i4.1482Ключові слова:
електронні соціальні мережі, інформаційно-освітнє середовище, навчанняАнотація
Дидактична цінність електронних соціальних мереж визначається через можливості забезпечення групової взаємодії. Доводиться, що ЕСМ можуть стати засобами спільної навчальної діяльності, а також засобами розгортання соціальних контактів та розширення соціальної взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу. Увагу приділено зміні акцентів з комунікації у мережі на організацію продуктивної дискусії, а також з колаборації на кооперативні методи навчання учнів. Розглядається проблема підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності всіх учасників навчального процесу. Досліджено можливі зміни у методиці навчання, коли у системі засобів навчання з’являються нові об’єкти – сервіси електронних соціальних мереж.Завантаження
Посилання
Burov, O.Yu.: Technology and innovation in human activity of the information age: information challenges and technologies (in Ukrainian). In: Information Technologies and Learning Tools, vol. 5, # 49, pp. 16–25, http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1274 (2015)
Bykov, V.Yu.: Models of the Open Education Organizational Systems (in Ukrainian). Atika, Kyiv (2008)
Pinchuk, O.P.: Psychological and pedagogical features of environment of students e-learning (in Ukrainian). In: Bogachkov, Yr. M. (e.d.) Organization of e-Learning Environment in Secondary Schools, pp. 37–51. Pedaghoghichna dumka, Kyiv (2012)
Bogachkov, Yr. M., Bykov, V.Yu., Pinchuk, O.P. , Burov, O.Yu. and others: The organization and functioning of network of resource centers of secondary schools distance learning (in Ukrainian). Monograph. Atika, Kyiv (2014)
Pinchuk, O. P.: Historical and analytical review of social networking technologies and prospects of their use in training (in Ukrainian). In: Information Technologies and Learning Tools, vol. 4, # 48, pp. 14–34, http://journal.iitta.gov.ua. (2015)
The Facebook Classroom: 25 Facebook Apps That Are Perfect for Online Education”. Online Colleges and Degrees, http://www.collegedegree.com/library/college-life/15-facebook-apps-perfect-for-online-education (2015)
50 Reasons to Invite Facebook Into Your Classroom. OnlineCollege.org, http://www.onlinecollege.org (2011)
Impact Of Social Media In Education Infographic. eLearning Infographics Community, http://elearninginfographics.com (2014)
How Social Media Is Changing The World. SocialTimes, http://www.adweek.com/socialtimes/social-media-change-world/488305 (2013)
Social Media Is Failing To Find Traction In The Classroom. TeachThought. We grow teachers, http://teachthought.com (2015)
Quality of Worklife Survey. American Federation of Teachers, http://www.aft.org/sites/default/files/worklifesurveyresults2015.pdf (2015)
Teaching with Twitter. eLearning Infographics Community, http://elearninginfographics.com (2015)
Johnson's, Doug: Top Ten Social Media Competencies for Teachers, http://doug-johnson.squarespace.com (2010)
Karnaukhov, D.: Seven Skills which will Help You Not To Drown in the Ocean of Information (in Russian), http://interesno.com (2014)
Ovcharuk, O.V., Soroko, N.V.: Using of the teachers’ information and communication competency assessment instruments in european countries (in Ukrainian). In: Information Technologies and Learning Tools, vol. 2, # 52, pp. 133–143, http://journal.iitta.gov.ua. (2016)
Pavlovskyi, Y.: The Ideal Plan Promotion through Social Networks (in Russian), http://happyreseller.ru (2012)
What Is A Personal Learning Network? TeachThought. We grow teachers, http://teachthought.com/pedagogy/what-is-a-personal-learning-network (2015)
e-Learning Industry LLC. eLearning Infographics Community, http://elearninginfographics.com/parents-guide-to-teens-and-mobile-phone-use-infographic (2016)
Pinchuk, O.: Perspective analysis of use of electronic social networks in learning environment. Proc. of 1st Workshop 3L-Person'16, Kyiv, Ukraine, June 21-24, 2016, http://ceur-ws.org/Vol-1614/paper_54.pdf

##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.