ПЕРСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЗАСОБУ НАВЧАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Olga P. Pinchuk Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ

DOI:

https://doi.org/10.33407/itlt.v54i4.1482

Ключові слова:

електронні соціальні мережі, інформаційно-освітнє середовище, навчання

Анотація

Дидактична цінність електронних соціальних мереж визначається через можливості забезпечення групової взаємодії. Доводиться, що ЕСМ можуть стати засобами спільної навчальної діяльності, а також засобами розгортання соціальних контактів та розширення соціальної взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу. Увагу приділено зміні акцентів з комунікації у мережі на організацію продуктивної дискусії, а також з колаборації на кооперативні методи навчання учнів. Розглядається проблема підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності всіх учасників навчального процесу. Досліджено можливі зміни у методиці навчання, коли у системі засобів навчання з’являються нові об’єкти – сервіси електронних соціальних мереж.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Olga P. Pinchuk, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора з науково-еспериментальної роботи

Посилання

Burov, O.Yu.: Technology and innovation in human activity of the information age: information challenges and technologies (in Ukrainian). In: Information Technologies and Learning Tools, vol. 5, # 49, pp. 16–25, http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1274 (2015)

Bykov, V.Yu.: Models of the Open Education Organizational Systems (in Ukrainian). Atika, Kyiv (2008)

Pinchuk, O.P.: Psychological and pedagogical features of environment of students e-learning (in Ukrainian). In: Bogachkov, Yr. M. (e.d.) Organization of e-Learning Environment in Secondary Schools, pp. 37–51. Pedaghoghichna dumka, Kyiv (2012)

Bogachkov, Yr. M., Bykov, V.Yu., Pinchuk, O.P. , Burov, O.Yu. and others: The organization and functioning of network of resource centers of secondary schools distance learning (in Ukrainian). Monograph. Atika, Kyiv (2014)

Pinchuk, O. P.: Historical and analytical review of social networking technologies and prospects of their use in training (in Ukrainian). In: Information Technologies and Learning Tools, vol. 4, # 48, pp. 14–34, http://journal.iitta.gov.ua. (2015)

The Facebook Classroom: 25 Facebook Apps That Are Perfect for Online Education”. Online Colleges and Degrees, http://www.collegedegree.com/library/college-life/15-facebook-apps-perfect-for-online-education (2015)

50 Reasons to Invite Facebook Into Your Classroom. OnlineCollege.org, http://www.onlinecollege.org (2011)

Impact Of Social Media In Education Infographic. eLearning Infographics Community, http://elearninginfographics.com (2014)

How Social Media Is Changing The World. SocialTimes, http://www.adweek.com/socialtimes/social-media-change-world/488305 (2013)

Social Media Is Failing To Find Traction In The Classroom. TeachThought. We grow teachers, http://teachthought.com (2015)

Quality of Worklife Survey. American Federation of Teachers, http://www.aft.org/sites/default/files/worklifesurveyresults2015.pdf (2015)

Teaching with Twitter. eLearning Infographics Community, http://elearninginfographics.com (2015)

Johnson's, Doug: Top Ten Social Media Competencies for Teachers, http://doug-johnson.squarespace.com (2010)

Karnaukhov, D.: Seven Skills which will Help You Not To Drown in the Ocean of Information (in Russian), http://interesno.com (2014)

Ovcharuk, O.V., Soroko, N.V.: Using of the teachers’ information and communication competency assessment instruments in european countries (in Ukrainian). In: Information Technologies and Learning Tools, vol. 2, # 52, pp. 133–143, http://journal.iitta.gov.ua. (2016)

Pavlovskyi, Y.: The Ideal Plan Promotion through Social Networks (in Russian), http://happyreseller.ru (2012)

What Is A Personal Learning Network? TeachThought. We grow teachers, http://teachthought.com/pedagogy/what-is-a-personal-learning-network (2015)

e-Learning Industry LLC. eLearning Infographics Community, http://elearninginfographics.com/parents-guide-to-teens-and-mobile-phone-use-infographic (2016)

Pinchuk, O.: Perspective analysis of use of electronic social networks in learning environment. Proc. of 1st Workshop 3L-Person'16, Kyiv, Ukraine, June 21-24, 2016, http://ceur-ws.org/Vol-1614/paper_54.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

30.09.2016

Як цитувати

[1]
O. P. Pinchuk, «ПЕРСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЗАСОБУ НАВЧАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ», ІТЗН, вип. 54, вип. 4, с. 83–98, Вер 2016.

Номер

Розділ

ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>