Анотація
У статті проаналізовано сутність понять термінологічного ряду «медіа», «соціальні медіа», «соціальні електронні мережі», «технології Web 2.0» у площині досліджуваної проблеми. Здійснено аналіз останніх публікацій щодо дослідження можливостей використання сервісів соціальних медіа з метою формування медіаінформаційної грамотності суб’єктів навчання і здійснення інноваційної діяльності в освітній практиці. Представлено авторське бачення системи соціальних медіа у контексті застосування їх у загальноосвітніх навчальних закладах. Досліджено роль мережних технологій як необхідного додаткового інструментарію для підвищення якості освітнього процесу. Проаналізовано педагогічний досвід використання сервісів електронних соціальних мереж у навчанні дітей і молоді.Посилання
Биков В.Ю. Литвинова С.Г. Корпоративні соціальні мережі як об’єкт управління освітньої соціальної системи / В.Ю. Биков, С.Г. Литвинова // Теорія і практика управління соціальними системами // Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків : НТУ «ХПІ», 2016. – №2. -176с. –С. 73
Биков В.Ю.. Шишкіна М.П. Теоретико-методологічні засади формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу / В.Ю. Биков, М.П. Шишкіна // Теорія і практика управління соціальними системами // Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків : НТУ «ХПІ», 2016. – №2. -176с. – С.40
Коневщинська О.Е. Розвиток медіаосвіти і медіакультури в умовах сучасного інформаційного суспільства [електронний ресурс] / Коневщинська О.Е. // ISSN Online: 2076-8184. Інформаційні технології і засоби навчання – 2016. Том 54, №4. С.32-41 Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1481
Коневщинська О.Е. Розвиток поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті використання соціальних електронних мереж [електронний ресурс]/ Коневщинська О.Е. // ISSN Online: 2076-8184. Інформаційні технології і засоби навчання – 2015. Том 45, №1. С.12-22 Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1196
Коневщинська О.Е. Формування медіакомпетентності старшокласників засобами електронних соціальних мереж [електронний ресурс] / Коневщинська О.Е. // Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України :Матеріали наукової конференції. – Київ: ІІТЗН НАПН України, 2016. – 228 с. – С.182-184. Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/166216/1/Tezy_IITZN_2016.4.PDF
Пінчук О.П. Історико-аналітичний огляд розвитку соціальних мережних технологій і перспектив їх використання у навчанні / О.П.Пінчук // ISSN Online: 2076-8184. Інформаційні технології і засоби навчання – 2015. Том 48, №4. С.14-34 Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1267/949
How LinkedIn's 400 Million Members are Helping Build the Economic Graph Заголовок з екрану. Режим доступу: https://blog.linkedin.com/2015/10/29/400-million-members
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні Редакція 2016 року /[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/mediaprosvita/mediaosvita/kontseptsiya_vprovadzhennya_mediaosviti_v_ukraini_nova_redaktsiya
Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін: посібник для вчителя / За ред. В. Іванова, О. Волошенюк, О. Мокрогуза – К. : Центр вільної преси, Академія української преси, 2016 – 201 с. Заголовок з екрану. Режим доступу: https://issuu.com/aupfoundation/docs/mo
Шульга М.І. Система соціальних медіа у процесі інтеграції у маркетингові комунікації / М.І.Шульга // Заголовок з екрану. Режим доступу: http://naub.org.ua/?p=1245
Саварин П.В. Науково-теоретичні передумови застосування медіатехнологій у підготовці фахівців технічного профілю / П.В. Саварин // Науково-методичний журнал «Комп’ютер у школі та сім’ї» №4 – 2016. С.4
The NMC Horizon Report Europe: 2014Schools Edition [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.erasmusplus.nl/_images/user/publicaties/2014-nmc-horizon-report-eu-en_online.pdf
REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED)
Bykov V.Y.Litvinova S.G. Corporate social networks as an object of management education social system / VU Bulls, SG Litvinova // Theory and practice of social systems // quarterly scientific journal. - Kharkov: NTU "KPI», 2016. - №2. -176s. -P. 73 (in Ukrainian)
Bykov V.Y.Shishkina M.P. Theoretical and methodological principles of forming a cloud-based environment of the university / VU Bulls, MP Shishkin // Theory and practice of social systems // quarterly scientific journal. - Kharkov: NTU "KPI», 2016. - №2. -176s. - p.40 ( in Ukrainian)
Konevshchynska O.E. The development of media education and media culture in today's information society [online] / O.E.Konevschynska // ISSN Online: 2076-8184. Information Technology and Learning Tool - 2016 Volume 54, №4. S.32-41. – Available from: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1481( in Ukrainian)
Konevshchynska O.E. The development of the concept of information-educational learning environment in terms of high school students use social electronic networks [online] / OE Konevschynska // ISSN Online: 2076-8184. Information technology and learning tools - 2015. Tom 45, №1. S.12-22. – Available from: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1196( in Ukrainian)
Konevshchynska O.E. Formation mediakompetentnosti seniors means of electronic social networks [online] / OE Konevschynska // Reporting Scientific Conference of the Institute of Information Technologies and learning NAPS Ukraine: Materials Conference. - Kyiv, Ukraine IITZN NAPS, 2016. - 228 p. - S.182-184. – Available from : http://lib.iitta.gov.ua/166216/1/Tezy_IITZN_2016.4.PDF( in Ukrainian)
PinchukO.P. Historical and analytical review of social networking technologies and prospects of their use in teaching [online] / O.P.Pinchuk // ISSN Online: 2076-8184. Information technology and learning tools - 2015. Volume 48, №4. S.14-34 . – Available from: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1267/949( in Ukrainian)
How LinkedIn's 400 Million Members are Helping Build the Economic Graph title screen. – Available from: https://blog.linkedin.com/2015/10/29/400-million-members
The concept of the introduction of media education in Ukraine Version 2016 / [online]. - . – Available from:http://osvita.mediasapiens.ua/mediaprosvita/mediaosvita/kontseptsiya_vprovadzhennya_mediaosviti_v_ukraini_nova_redaktsiya( in Ukrainian)
Mediahramotnist social sciences in the classroom: a teacher guide / Ed. Ivanov, A. Voloshenyuk, A. Mokrohuza - K. Centre Free Press, Academy of Ukrainian Press, 2016 - 201 p. Heading from the screen.. – Available from: https://issuu.com/aupfoundation/docs/mo( in Ukrainian)
Shulga, M.I. The system of social media in the integration of marketing communications [online] / M.I.Shulha // Header screen. Mode of access:http://naub.org.ua/?p=1245( in Ukrainian)
Savarin P.V. Scientific and theoretical background use media technologies in training technical profile / PV Savarin // Scientific and methodological magazine "Computer in School and Family» №4 - 2016. C.4( in Ukrainian)
The NMC Horizon Report Europe: 2014Schools Edition [online]. - . – Available from:http://www.erasmusplus.nl/_images/user/publicaties/2014-nmc-horizon-report-eu-en_online.pdf
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.